התוכנה מאפשרת לשלוט בכל המישורים הנדרשים לניהול ותפעול יעיל של עסק מצליח:

ניהול קשרי לקוחות

לקוחות הם המשאב היקר ביותר של כל עסק.

ניהול נכון של הקשר עם הלקוח הקיים (שימור לקוחות) מייצר עבודה והכנסה ממקורות ידועים מראש, מה שמאפשר לצמצם את תקציב הפרסום או להפנות אותו לגדילה ולא לשמירה על נפח עסקאות קיים.

תוכנת קונקטור מאפשרת שמירה מסודרת של כל הפרטים האפשריים של לקוחות העסק- החל מפרטים אישיים (שם, כתובת, גיל, ת"ז, פרטי התקשרות, וכל נתון אחר), דרך תיעוד כל שיחה, הצעת מחיר,הזמנת עבודה או עסקה עם הלקוח. כל פעולה המבוצעת דרך התוכנה מתעדכנת אוטומטית בכרטיס פעילות הלקוח. המידע נשמר בכרטיס נוח מאד להבנה.

ניתן להגדיר כמה טבלאות אפיון שתרצו- כל עסק לפי צרכיו המיוחדים, והכל יופיע מול עיניכם כולל האפשרות לבחור מאפיינים מתוך רשימה שתגדירו בעצמכם. אפיון הלקוחות לפי פרמטרים מוגדרים- גיל, מוצר מועדף, זמני פעילות- כל עסק לפי צרכיו- יכול לברר את הדרוש לייעול העסק מתוך המידע השמור במערכת ומאפשר מעקב והתראות על פעילות מול לקוח או ספק.

חזרה לדף הבית

ע"י מערכת הדוחו"ת המתקדמת של קונקטור- ניתן להגדיר כל דו"ח מבוקש

היקפי פעילות לקבוצת לקוחות

לקוחות שלא רכשו מעל X חודשים

סוגי לקוחות ע"פ כל אפיון רצוי ובדיקת הפעילות שלהם

ועוד אין סוף דוח"ות על פי צרכי הניהול.

כך ניתן להבין היטב את צרכי הלקוח והיקפי הפעילות שלו ולייצר התראה במערכת ע"פ "קוים אדומים" מוגדרים,  לייצר מבצע שייעניין את הלקוחות הספציפיים וכו'.  נתונים אלה מאפשרים לבצע פעולות שווקיות ממוקדות לשימור והגברת פעילות  הלקוחות.

חזרה לדף הבית

שליחת ס.מ.ס, פקס, או דוא"ל עם קובץ מתוך מערכת "קונקטור":

– ס.מ.ס לאירוע כלשהו- יומולדת, חג וכו',

– שליחת תעודות חשבונאיות או הצעות מחיר והזמנות ישר מתוך התוכנה במייל או פקס (שיישמר  אוטומטית בכרטיס הלקוח)

שליחת הודעה עם הצעה המתאימה לצרכי אותו הלקוח,

תזכורת לחידוש פעילות או שירות, ועוד.

כל מסמך הנשלח מהתוכנה נשמר בהסטוריה הטיפולית של הלקוח.

חזרה לדף הבית

ריכוז כל המידע הקשור לפעילות מול לקוח או ספק במקום אחד:

אחרי מספר הגדרות בסיסיות המבטאות את צרכי העסק, תבצע התוכנה באופן אוטומטי את כל הפעולות הנצרכות באופן מסונכרן בין כל הענפים המשתתפים בפעולה:

לדוגמה: כאשר נמכר פריט ללקוח, מיד מתעדכנת כמות הסחורה במחסן,

חשבונית הלקוח מייד נכנסת כהכנסה להנהלת החשבונות,

מאזן החברה משתנה בהתאם, וכך גם דו"ח רווח והפסד ודו"ח מע"מ,

נוצרת התראה לזמן מוגדר לבדיקת התקדמות המכירה של הפריט או תזכורת ליצירת קשר עם הלקוח,

הפעולה מתועדת בהיסטוריה הטיפולית של הלקוח, והכול קורה באופן אוטומטי.

כך גם בקליטת סחורה (עם סורק ברקוד או בהזנה ידנית)- המלאי מתעדכן, הנהלת החשבונות מתעדכנת, והכל נשמר בכרטיס הספק.

חזרה לדף הבית

ניהול מלאי:

ניהול מלאי נכון יכול לחסוך הרבה כסף. תוכנת קונקטור מאפשרת מעקב אחרי תנועת פריטים במלאי, ומעקב אחרי סחורה שנמצאת במחסן יותר מדי זמן וכך מתקלקלת או מאבדת מערכה.  המערכת מאפשרת ייצור התראה על כמויון מינימום של פריט לפי הצורך, וכך ניתן להזמין סחורה מהספק לפני שהיא נגמרת לגמרי ולהמנע מהפסד מכירה עקב חוסר. כמבון שכל פריט שנמכר יורד אוטומטית מהספירה במחסן.

חזרה לדף הבית

הנהלת חשבונות:

הנהלת חשבונות יעילה וקלה- לכל מוצר יש מק"ט ושם, בזמן המכירה נבחר מוצר המרשימה בקלות, ובעת סגירת החשבונית מתעדכן אוטומטית מאזן החברה ודו"ח המע"מ. התוכנה מאפשרת גם הנהלת חשבונות כפולה לחברות בע"מ , והשימוש באפשרויות הוא קל מאד ואינטואיטיבי, אין צורך בקורס או בידע מקצועי בהנהלת חשבונות כדי להשתמש בתוכנה!

במעמד סגירת הקבלה ניתן גם לבצע דרך התוכנה גביה באשראי, באופן מהיר וקל מאד.

נתוני הרכישה והתשלום נשמרים בדו"ח המאפשר למנהל להבין את אופן התשלום הנפוץ והמועדף על לקוחות העסק. כמו כן ניתן לדעת כמה כסף נכנס בין תאריכים מוגדרים מכל אמצעי תשלום.

ידע זה כח! הכרת המצב האמיתי של העסק מאפשרת ניהול נכון ויעיל של כל המשאבים הפיננסיים והניהוליים העומדים לרשות המנהל. כל המידע החשבונאי מתרכז למערכת הפקת הדוחות של התוכנה. המערכת מאפשרת למשתמש להוציא דו"ח רווח והפסד ודו"ח תזרים מזומנים בלחיצת כפתור. את הדוחות ניתן להציג גם כטבלת אקסל כדי לאפשר עבודה עליהם ושליחתם במייל. אמצעים אלה מאפשרים שליטה מלאה על התנהלות הכסף הנכנס והיוצא מהעסק. מערכת קונקטור עושה לך המנהל את החיים יותר ברורים וקלים.

חזרה לדף הבית

ניהול יומן, סוכנים, נהגים ועובדים:

עובדים הם המשאב היקר והחשוב ביותר של כל עסק. ידוע לכל בעל עסק כמה קשה למצוא עובדים טובים ונאמנים, וכמה חשוב לשמור ולטפח אותם כשהם כבר כאן. לפעמים עובד מיותר אחד יכול להפוך את המאזן לשלילי מחיובי, נהג יעיל אחד יכול לחסוך המון דלק, וכמובן ניהול נכון של יומן פגישות לסוכנים מאפשר עבודה יעילה וחסכונית יותר.

תוכנת קונקטור מאפשרת מעקב מלא אחרי פעילות העובדים, ניהול עמלות לסוכנים, יצירת יומן לכל נהג או סוכן, וכל מה שדרוש לניהול יומן ועובדים בשטח.

כאשר סוכן אחד יסגור עסקה, המידע יעודכן מיד בכרטיס העובד, העמלה תרשם לזכותו, מאזן החברה יכיל גם את ההכנסה מהלקוח וגם את עמלת הסוכן, כמות הסחורה תתעדכן, -והכל יקרה אוטומטית.

ניתן גם לבצע השוואת סוכנים לייעול העבודה.

חזרה לדף הבית

מסכי התוכנה:

לסיכום:

אין עוד תוכנת מדף במחיר של ניהולית המאפשרת עבודה כל כך יעלה ומעמיקה באופן כל כך פשוט.

חובה על כל בעל עסק לבדוק את יעילות התוכנה שלנו! בין אם זהו עסק של עובד אחד או עשרה- קונקטור תייעל לכם את החיים!

התקשרו עכשיו למידע נוסף